Tuesday 12 November 2019

Co to jest szczęście??

"Dużym problemem większości ludzi jest to, że nie potrafią znaleźć szczęścia w teraźniejszości.."
- Znalezione w Internecie

Naczytałam się ostatnio na blogach o jesieni, listopadzie, o smutkach, szarości, przemijaniu, tęsknocie za przeszłością...
A ja?? Ciągle idę do przodu, nie chcę wracać do tego co było.. Cieszę się , że jestem w tym miejscu Tu i Teraz. Życie, właśnie ta przeszłość nauczyła mnie radości z prostych rzeczy dnia codziennego, z tego, że świeci słońce, pada deszcz.. Lat mi przybywa, dzieci dorosły.. Mam czas dla siebie. Wiadomo, pojawiają się problemy, kłopoty, martwienie na zapas.. Ale potrafię stawić temu czoła. Patrzę do przodu z ufnością na to co przynienie przyszłość.
Moje szczęście jest zwykłe i proste. To ja, moja Rodzina, mój sposób patrzenia na świat, akceptacja przeszłości, radość z tego co jest TERAZ.
 Szczęść jest tyle ile ludzi na świecie:)

A co dla Ciebie jest szczęściem?

2 comments:

  1. Pięknie napisałaś - szczęście jest proste tylko trzeba je zauważać i doceniać.
    Ja podobnie jak Ty cieszę się wszystkim, co wypełnia moje życie, ale był czas, że szukałam szczęścia na "zewnątrz", goniłam za nim, bo częściowo odczuwałam pustkę, aż zajrzałam w siebie, zrozumiałam i zobaczyłam, że przez cały czas szczęście nosiłam w sobie:)

    ReplyDelete