Sunday 6 October 2019

Zatańcz z Wiatrem...

Czym jest wiatr?? Czy to tylko ruch powietrza wywołany różnicą ciśnień?? Termin w meteorolgii??
A może wiatr jest wolnością, potęgą, przestrzenią??
Wiatr może wyrazić każde emocje, może być wszędzie gdzie zapragnie...
Zawsze w dziecięco - młodzieńczych rozmowach na temat kim chciałbyś być gdybyś nie był człowiekiem - ja zawsze chciałam być wiatrem.. Kocham drzewa ale one pomimo swojego piękna i potęgi stoją w jednym miejscu.
Mnie natomiast ciągle gdzieś gna, lubię zmiany - nawet niewielkie:)))
Mój żywioł to podróże, przestrzeń, góry, morze - a tam wszędzie mieszka wiatr:)
Kiedyś czytałam bajki i opowieści dla dzieci i pamiętam historię księżniczki, której ulubionym zajęciem były wyścigi z wiatrem albo taniec z wiatrem wśród wirujących liści... Widzę to..


Kiedyś długie tygodnie spędzałam w kilince (dawne dzieje) to moim marzeniem było znaleźć się choć na chwilę na szczycie jakiejś góry, poczuć chłodny wiatr, który zabierze ze mnie mroki, które mnie wówczas oblepiały i pozwoli odetchnąć swieżym, rześkim powietrzem.. A marzenia się spełniają:))
Nawet jak wybierałam nazwę adresu mailowego do bloga to w nazwie mam windy - wietrzny.
Wybierając zdjęcia profilowe do niektórych aplikacji szukałam ilustracji przedstawiającej wiatr..
Tak sobie zdałam sprawę, że ten wiatr jest ze mną od zawsze..
A więc zaczynam taniec z wiatrem:)))

13 comments:

  1. Wiatr, kocham wiatr, uwielbiam wichury. I woda, woda jest magiczna w każdej postaci.
    A ten obrazek? Czyj on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A tak sobie rysowałam patrząc na inny obrazek:)))

      Delete
    2. Bardzo mi się podoba, energetyczny i prawdziwy taki jakiś :-)

      Delete
  2. Wszystkie marzenia się spełniają, jeśli płyną z serca, więc myślę, że pewnego dnia pofruniesz razem z wiatrem, bo Twoje intencje są zawsze czyste i piękne. A zabawa w taniec z wiatrem już trwa:))
    A propos, czy dzisiejszy pokazowy wiatr to za Twoją sprawą? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:) Jeśli chodzi o dzisiaj to prawdziwy pokaz siły i mocy:))) Podziwiam zza okna:)))

      Delete
    2. A obrazek namalowałaś śliczny, nawet jeśli malując patrzyłaś na inny:)

      Delete
  3. Bardzo nie lubię silnego wiatru, ale ten delikatny, lekki jest czymś naprawdę pięknym. Na rysunkach dodaje dynamizmu i całkowicie zmienia nastrój danej sceny. Tak jak ten obrazek, jest naprawdę śliczny! :)

    ReplyDelete
  4. Mnie wiatr przywodzi na myśl wędrówkę dusz, które targają myśli, przeciskają się między drzewami w poszukiwaniu drogi do Boga.
    Czy wiatrem chciałabym być??
    Pewnie będę👻🏃🏃🏃🏃

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo ciekawe skojarzenie.. Pozdrawiam serdecznie:))

      Delete
  5. Właśnie przywiało w moje strony jesień smutną

    ReplyDelete
  6. Widzę że też kochasz góry tak jak ja. Lubię wiatr i mgłę w górach. Wiatr pomaga wytrwać przy upale.

    ReplyDelete